UA  |  RU
header.amp

Умови гарантійного та післягарантійного обслуговування

Наш інтернет-магазин надає гарантію від виробника на всю реалізовану продукцію. Терміни гарантії залежать від обраної Вами продукції, більш детальну інформацію Ви можете дізнатися в описі товару або у менеджерів магазину.

У разі, поломки або несправності виробу протягом гарантійного терміну, ви повинні повідомити нам про це по телефону: або електронною поштою: info@artline.ua.

Після проведення діагностики товару і підтвердження гарантійного випадку, ми здійснимо гарантійний ремонт або заміну на аналогічний товар, при неможливості ремонту.

Якщо при проведенні діагностики виявляється, що причина поломки (несправності) пов'язана з порушенням правил експлуатації або експлуатаційними навантаженнями, то в гарантійному ремонті або обміні товару Вам буде відмовлено.

Право на гарантійний ремонт не поширюється на випадки:

Зверніть увагу!

Умови повернення та обміну

Як повернути або обміняти товар, який вам не підійшов?

Придбали товар, але зрозуміли, що він вам з якихось причин не підходить? Не переживайте, ви завжди можете звернутися до нас для розгляду можливості заміни або повернення товару.

Повернення і обмін можливий при дотриманні наступних умов:

Як повернути товар, якщо ви виявили заводський брак при першому використанні?

Далеко не кожну проблему можна виявити при поверхневому огляді. Якщо ви виявили дефект після того, як прийняли замовлення, його ще можна повернути назад. Для цього необхідно звернутися до менеджерів інтернет-магазину, ми опрацюємо ваш запит і вирішимо його в найкоротші терміни.

Якщо ви не впевнені в тому, що виявлена ​​вами несправність є браком або з якихось причин ви просто не можете використовувати ваш товар за призначенням, зателефонуйте нашим фахівцям, Вам підкажуть, як діяти далі.

Чи не знайшли відповіді на своє питання?

Запитайте наших фахівців по телефону

(044) 338 1006

0 800 33 1006

(066) 356 1001

(097) 356 1001

(063) 356 1001

або написати на електронну пошту: Email: info@artline.ua